torsdag

Hej alla pigga!

Imorse ställde jag klockan på 09:08.
För att inte sova bort hela sommar'n.
Men såklart gick jag inte upp, min tanke va:
Nej, jag ska på konsert med fanny & behöver sova så jag är pigg.
Men tyvärr tänkte inte min pappa så rikitigt. Varje halvtimme kom
han upp på mitt rum & sa i början; gå upp nu louise. Sen blev det
värre haha, & nu skrek han från där nere LOUISE GÅ UPP.
Ja ba; okej höhö. Så nu sitter jag här framför ..datorn & ska väl äta
frukost och lägga in mig i soffan & kolla på tv, tills jag & fanny ska till stan.
Jag skulle kanske vara med Lisa, & handla en bikini med henne.
För snart åker hon till Grekland *snyft*. Vi kommer vara utan varandra
i en HEL vecka..
Det var typ allt jag hade att bjuda på denna mörka men ändå varma dag.

pusspuss!



19/6 - Fanny, Lisa & Louise - goes stan.
20/6 - Fredag..Hemma kväll säkert.
21/6- Lisa åker till Greklandet (typ)
22/6 - Golf på kvällen, inget på dagen.
23/6 - Mamma fyller år! <3
+ golfträning! kl. 09-10 (hjälp)
24/6 - Shoppa ?
25/6 - Golf
26/6 - Börjar packa
27/7 - Visning
28/6 - Packar
29/6 - Packar
30/6 - Åker till Cypren & kommer hem 8/7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0