midsommar

Hej alla sommarungar!

Ja, midsommarafton?, tycker jag är väldigt hopplöst.
Planerna för ikväll var att åka till Mörtnäs, men nej nej.
Jag ska tydligen till Herviksnäs. GoddyGoddi..
Där jag ska umgås med alla släktingar, fast det är ok.
De flesta är snälla, men dom gillar inte mig för jag är blyg.
Eller för att jag var det förra sommaren. Skit bra liksom (;
Jag hoppades också att lisa skulle få följa med men..nej.
Inte det heller, eller det är inte helt klart än, så jag håller tummarna.

Nu ska jag gå ner och dricka lite coocacololola (light). Sen träffa lisa.
Vi ska ÄNTLIGEN, träffas efter 9 dagar ifrån varandra. så vi ska ta i kapp,
allt som har hänt. Och snacka ut lite. ska bli riktigt mysmys - ja det var allt.
Ha en fortsatt trevlig dag & eftermiddag. Kommer nog skriva ikväll. Eller det beror på.

jaja, pusspuss / louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0