tisdag

Jag är super sjuk & verkligen inte på humör att skriva.
Fast det gör jag tydligen ändå..-.-
Är så trött på en del så jag skulle kunna dö.
Finns vissa som jag älskar, & brinner för.
Men vissa jag inte ens orkar visa mig för.
Folk som kommer fram & pratar och visar att jag betyder någt.
Dem hjälper mig & gör mig jävligt mycket starkare.
Men folk som man får jaga efter är såna som man slutar jaga tillslut.
Jag har fått nog av 2 personer. Som jag nu tänker lägga åt sidan.
För ett tag och totalt strunta i. det finns massa personer som gör mig gladare..
Nu ska jag ta det lite lugnt & vänta på att pappa ska komma & hämta mig från mami.
Jag saknar Angelica kanonmycket! och det hoppas jag hon fattar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0