skolan

Japp skolan igen.
allting löste sig, typ är vänner med alla i klassen igen! :)
När allt var klart "gick" jag felicia & frûda till Mölnvik.
Där vi gick in på sasta sen köpte vi bröd på ica & hämtade vatten på donken,
Najsnajs :D sen åkte vi buss till centrum där vi var en stund & inte gjorde ett skit.
Åkte ner till hamnen & frågade mamma om pengar, där Nizar & hans..kompis.
Kom och vi åkte till stan med dom. Fast jag, felicia & emelie som vi hittade i centrum.
Åkte hem igen, fett onödigt, på bussen träffade jag Elina & vi snackade prao :D
Sen gick jag hem & nu ska vi snart åka och handla på cooop. -.-
jajajaja imorgon ska jag vara med angelica vi ska till stan & det ska bli kanon (;
pusspuss / l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0